30 December 2009

Balik Sabah Sudah..

Baru balik dari Pahang.Naik flight aK 5160 JAM 7.15pagi 29hb desember 2009 dari lcct KUALA LUMPUR ke Sandakan. Mmm lama dah tak menulis dalam blog. Sampai airport sandakan, Sadi Paret dari Bukit Garam dah menunggu. Singgah beli keperluan dapur jap, pastu baru bertolak ke Bukit Garam. Alhamdulillah aku sekeluarga selamat samapai ke rumah sewa di Taman Sri Budiman, Kinabatangan, Sabah.
Balik bercuti pangjang tahun 2009 ni ok jugakla. nak kata berjalan, tak berjalan mana pun. Bz ckt sebab beliau lelaki kurang sehat. Sakit jantung. Insya Allah tanggal 15hb Januari 2010 akan di bedah di Institut jantung Negara, Kuala Lumpur. Aku balik ke semenanjung insya Allah tanggal 13 januari.

Cuti panjang ni paling jauh berjalan pun ke Kg Kelawar, Tanjung malim, daerah Batang padang kat perak. Ziarah tengok baby yang baru dilahirkan. Anak buah isteri saya. Pastu ke IJN pada 10hb Desember 2009 bawak ayah saya untuk masuk kamera dalam jantung (aniogram).

Sebelum balik ke sabah, sempat kekuantanmembeli belah kat Mydin. He2,

Apapun sekrang kat sabah dah. Kelisa isteri pulak tak hidup. Cadang nak panggil pomen la besok. Tadi petang tukar minyak hitam motor saya SS 3534 L. Wassalamm,



1 comment:

  1. assalamualaikum ustaz. saya tertarik dgn cerita sk tundun bohangin. ustaz tak ngajar situ lg ke? mcm mana nak pegi ke tundun bohangin? naik kereta berapa jam lamanya? ikut jalan mana? cerita kt saya ye bleh emel kat yhwafasham21@gmail.com. thanks.

    ReplyDelete

Ulasan pembaca;